ROGER2!

..ASSALAMUA'LAIKUM..SALAM MAHABBAH BUAT SEMUA..

SALAM MAHABBAH

Inginku kongsikan tatapan ini untuk hatiku dan hati ukhtifillah.. "Mukmin itu jiwanya damai, tak mudah tergoncang oleh ujian. Baginya ujian sebagai TARBIYAH dari Allah, tanda KASIH SAYANGNYA, jua PENGHAPUS DOSA"

Sabtu, 23 Oktober 2010

FACEBOOK DAN SIHIR. HATI HATI...

SUMBER: http://azmee87.blogspot.com/2010/09/gambar-facebook-jadi-barang-sihir.html

Salam..

Perkongsian ini mungkin memberi nilai buat kita semua. Pernah satu ketika, saya dipanggil untuk merawat seorang perempuan yang sedang kerasukan. Tanpa membuang masa, selepas memagar pesakit dengan teknik 'Yaasiin 4 Penjuru' jin jadi semakin agresif. Pembakaran demi pembakaran, akhirnya, ketua jin muncul. Soalan demi soalan ditanyakan, akhirnya jin mengakui sesuatu ketika saya meminta jin tersebut mengambil barang sihir. Amat memeranjatkan saya dan pembantu serta muslimah-muslimah yang hadir melihat rawatan itu, apabila ketua jin mengakui bahawa barang sihir itu adalah gambar yang diambil daripada laman 'FACEBOOK!'.

Saya kemudiannya meminta jin tinggalkan tubuh itu. Rawatan terhenti di situ, kerana ibu bapa penjaga datang mengambil pesakit untuk melakukan rawatan di kampung halaman. Semoga Allah menyembuhkan pesakit itu.

Semoga pembaca budiman, mengambil iktibar daripada pengalaman yang tertulis ringkas ini. Berhati-hati memuat naik gambar ke laman web, terutamanya 'FACEBOOK'. Moga Allah melindungi kita daripada bisikan syaitan laknatullah. Moga pembaca diramati Allah S.W.T.

1 ulasan:

  1. SAYA MOHON DGN ANDA UTK KONGSI YG ANDA TULIS DI FB YUP...SBGAI PERINGATAN UTK KITE SEMUA..

    BalasPadam